S4PH

The CamPro Community
 
HomeHome  GalleryGallery  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 orng baru nak mod skit2 je.

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Jd_uan
S4PH Forum Members
S4PH Forum Members


Number of posts : 2
Age : 31
Registration date : 2012-06-30

PostSubject: orng baru nak mod skit2 je.   Sun Jul 01, 2012 9:30 pm

Assalamualaikum.

Boleh panggil aku uan je. dah 4 thun pakai neo campro, tak pernah terpikir nak mod, buat luaran,suspension, tu je, sbb sblom pkai neo pakai saga fiore enjin vr4 turbo, mcm2 penyakit, duitt keluar je, tu tukar keta baru terus n niat d hati tak nak mod dah.. tp bru2 ni trasa nak layan balik plak. ada niat nak tukar evo 4, tp tak sanggup dah jadi mcm saga dulu, sntiasa terasa sperti d buru, gsr c.k plak harga mahal sgt, tak berbaloi, akhirnya niat nak upgrade skit enjin campro ni bagi syok2 layan. Jiwa klu dah motorsport mmg tak bleh tinggal. Harap pro2 campro kat sini boleh guide aku nak mod enjin campro aku.


TQ!!!


Back to top Go down
View user profile
 
orng baru nak mod skit2 je.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» where to buy good equipment without getting conned in prices and products.
» Michelin X-ice Xi2 what do you think
» Michelin Hydro Edge on 07 VTX 1300R
» Noobie and his 08 Ninja 250R
» Custom Fitting in Jakarta

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
S4PH :: Newbies Introduction-
Jump to: